Blog o ekologii

 

Najnowsze artykuły ekologiczne

Zero waste w czasach zarazy

Zero waste w czasach zarazy

Koronowirus sprawił, że od kilku dni Polska jest w stanie zagrożenia epidemicznego. Czy w takich czasach da się i czy należy być zero waste? Od początku nawołujemy Was do umiaru i racjonalnego zachowania. Ma to również zastosowanie do reguł zero waste. Ochrona zdrowia...

czytaj dalej
Dlaczego EKO nie może być tanie?

Dlaczego EKO nie może być tanie?

Mimo rosnącego zainteresowania tematyką związaną z zanieczyszczeniem środowiska, wciąż rzadko sięgamy po produkty ekologiczne. Jesteśmy coraz bardziej świadomi, jak konsumpcja i nadmierna produkcja szkodzi nie tylko planecie, ale też jaki wpływ ma na nasze zdrowie i...

czytaj dalej
Jaki wpływ na środowisko ma produkcja ubrań?

Jaki wpływ na środowisko ma produkcja ubrań?

Branża odzieżowa pozostaje wciąż jednym z największych trucicieli planety, zaraz obok branży paliwowej, a jej negatywny wpływ na środowisko zamiast maleć, z każdym rokiem rośnie. Podobnie jak wartość tego sektora. Szacuje się, że rynek odzieżowy w Polsce jest wart ok....

czytaj dalej
Co to znaczy być ekofirmą?

Co to znaczy być ekofirmą?

Prowadzisz niedużą działalność gospodarczą i myślisz, że bycie eko to wyłącznie marketingowe hasło dla wielkich przedsiębiorców, czy może pracujesz w wielkiej korporacji i sądzisz, że aby być ekofirmą należy wydać fortunę? Bycie eko w biznesie dla wielu wydaje się...

czytaj dalej
Prasówka ekologiczna: luty

Prasówka ekologiczna: luty

Co wydarzyło się na świecie w związku z klimatem? Jakie doniesienia przygotowali dla nas naukowcy? Czy są jakieś dobre wiadomości i gdzie w tym wszystkim jest Polska? Zapraszamy Was na pierwsze wydanie ekologicznej prasówki, czyli subiektywnego zbioru najciekawszych i...

czytaj dalej
Dlaczego warto być ekomarką?

Dlaczego warto być ekomarką?

Trend „eko” staje coraz szybciej popularyzuje się, a tematy związane z ekologią coraz częściej poruszane są w mediach głównego nurtu. Dzięki temu rośnie świadomość społeczna, która przekłada się na wybory i oczekiwania konsumenckie wobec przedsiębiorców. Ale czy warto...

czytaj dalej

Najnowsze materiały wideo

Nie znaleziono żadnych wyników

Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.